תוצאות ווינר בשנה האחרונה

משחקי המזל בישראל תמיד היו נפוצים במיוחד, כאשר אחד מהשכיחים הוא לא אחר מאשר הוויינר אשר מעניק למשתתפים בו את היכולת לא רק להוכיח את הידע העשיר שלהם בכדורגל אלא גם את יכולות הניחוש המעולות שלהם. משחקים אלו מאפשרים בשנים האחרונות לרוב השחקנים להנות גם מניחוש של משתנים שונים, בין אם מדובר בכמויות השערים ועד אל הכרטיסים הצהובים של כל קבוצה. אך בשנים האחרונות משחקי הכדורגל ברחבי העולם, מספקים לא מעט הפתעות גם בעבור אוהדי הכדורגל המושבעים ביותר. בין אם מדובר במשחקי ליגת האלופות ועד אל משחקי הכדורגל בליגה המקומית או בליגה הצרפתית, בשנה האחרונה נוכחנו לדעת כי ההפתעות יש לא רק בימי הולדת.

תוצאות ווינר בשנה האחרונה

הכדורגל מזמן הפך לספורט לאומי כמעט בלא מעט מדינות, כאשר הליגות הבכירות של אירופה מספקות מידי שבוע הצגות מעולות. אחת מהן הייתה במחזורי מרץ של שנת 2021, אז נוכחנו לדעת כי גם מונאקו יכולה להתגבר על אימת צרפת פריז סן ז'רמן, עם שלישיה נקייה ומשחק כדורגל כאשר היחס לטובת מונאקו עמד על כ3.75! ההפתעה הזו הצטרפה גם אל הפתעה נוספת באותה שבת שמשית והיא בליגה האיטלקית, שם רומא מצליחה לנצח את לאציו בבית כאשר היחס לטובת תוצאה כזו עומד על כ2.40 וכל זאת בלי דיאבלה. תוצאה לא פחות מעניינת באותה השבת, הייתה תוצאת התיקו שבין אמפולי לורונה שסיימו בתוצאה של 1-1 כאשר היחס לכך עמד על כ2.85.

תוצאות ווינר מפתיעות נוספות: יחד עם הליגות הללו הפתעות הווינר הפתיעו בעוד ועוד מחזורים, כאשר בדצמבר של השנה שעברה גילינו כי גם הליגה ההולנדית יכולה לספק לא מעט הפתעות מעניינות. אחת מהן הייתה כאשר אייאקס הפסידה לאלקאמר בבית, בתאריך 12 בדצמבר כאשר היחס לניצחון של אלקאמר עמד על כ4.80. הפתעה נוספת שהייתה באותו המחזור, היא כמובן תוצאת התיקו שבין כרונינגן לבין פיינורד הפייבוריטית שהצליחה לשמור על תוצאת תיקו שקיבל יחס של 3.45. הפתעות שכאלו נמצאות גם בליגה הגרמנית, כאשר באוגוסט האחרון אוגסבורג שמרה על ניצחון 2-1 מול באיירן לברוקזן בחוץ עם יחס של 7.20.