השוואה בין תוספי סידן בגוף

גוף האדם מסתמך על פני מגוון רחב של מערכות שונות, החל ממערכת כלי הדם ועד לכדי מערכות העצבים אשר אמורות להוליך מגוון של פקודות שונות, מהמוח ועד אל שאר האבירים בגופנו. מערכות אלו ועוד לא מעט פעולות שהגוף שלנו מבצע, נשענות על פני מגוון רחב של חומרים שונים החל מוויטמינים הנמצאים בגופנו ומגיעים דרך סוגים שונים של מזונות ועד לסידן. וכאשר מדובר בסידן חשיבותו הינה רבה לא רק עבור פעולות השונות שהגוף שלנו מבצע, אלא גם עבור מנעד שלבים שונים בהתפתחותו גופו של האדם בין אם בילדות ובין אם בזמן היריון ואפילו בגיל השלישי.

מתי צורכים סידן?

כאשר מדובר בצריכה של סידן חשוב לדעת כי לעיתים תוספי סידן יכולים להיות שימושים למנעד רחב של זמנים, החל מהצורך לחזור בצורה מהירה יותר מפציעה ספורטיבית ועד לכדי מקרים משמחים יותר כמו היריון או הגעה אל גילאי הזהב. הסידן אשר אחראי על בנייה של העצמות וגם על מעבר של פקודות עצביות יכול לעזור למקרה של שברים קשים, שכן צריכה מוגברת(ומדודה) תוכל לעזור בבנייה מהירה יותר של העצם. עם זאת במקרים של היריון לשם דוגמא, התינוק עודנו בונה את גופו ואת עצמותו גופו ודורש תוספת גדולה יותר של סידן לגופה של האם. ואילו בגילאי הזהב תוספי סידן עוזרים בתחזוקה בריאה יותר של עצמות הגוף, אשר הופכות לעדינות יותר בגילאים אלו.

השוואה בין תוספי סידן

אחד מהתוספים המעולים הקיימים כיום אלו תוספי "סידן אלמוגים" מבית "מגן", הנחשבים לבעלי תפקיד חשוב מאוד בהשלמת גדילה של השלד והשיניים. תוסף זה נחשב לתוסף טבעי ובעל כמות קלציום איכותית, המאפשרת ספיגה טובה יותר של הסידן ולא הידבקות בעורקים הפנימיים או חלילה להפרעה במערכת הכליות. מחיר תוסף זה נע כיום בין 99 עד 110 שקלים.

תוסף נוסף הוא כמובן תוסף המגנזיום והסידן מבית "סולגאר" המשלב בפורמולה ייחודית ומעולה גם יכולת לחיזוק של הציפורניים והשיער וגם יכולת הטמעה מעולה במיוחד בצורה טבעית וללא כימיקלים שונים. מחיר של חפיסה נע בין 44-58 שקלים.