דירות למכירה בארצות הברית

פלורידה היא המדינה הרביעית בגודלה בארצות הברית, בה תוכלו למצוא ערים מרתקות ובינלאומיות כמו אורלנדו, מיאמי וקי ווסט כאשר בכל אחת מהן תוכלו למצוא אינספור אטרקציות ומליוני תיירים בשנה.
המדינה בעלת הנמלים והשמש המדהימה גם נחשבת למוקד תיירות עבור פנסיונרים רבים, מה שמעלה במידה לא מבוטלת גם את ביקוש הנדל"ן שלה ולכן נחשבת לא רק למדינה בעלת נמלים ואוניברסיטאות מעולות, אלא גם למדינה מעולה עבור השקעות נדל"ן. מדינה פלורידה שהייתה מבין המדינות הראשונות בארצות הברית לצאת ממשבר ה"סאב פריים". כך הפכה פלורידה בשנים האחרונות למוקד משיכה לא קטן עבור משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם ובכדי שלא תפספסו את ההשקעה החמה ביותר בארה"ב, סיקרנו עבורכם כמה דירות למכירה בפלורידה, ארצות הברית ומה שווה לדעת לפני השקעה.

מחיר ההזדמנות

ישנם כמה סיבות לכך שמדינת פלורידה היא מבין הערים המבוקשות וחלק ממנה אכן נעוצים באטרקציות הרבות, אלו אשר מתחילות באוניברסיטאות המושכות אליהן סטודנטים מכל רחבי העולם ועד לאולפנים השונים של חברות הקולנוע אכן גורמים לה להיות מבוקשת. אך כל אלו אינם רק מסתכמים בכך מכיוון שגם המחירים שאותם תוכלו למצוא עבור הדירות יהיו במחירי הזדמנות של ממש, כאשר המחיר החציוני לבית בפלורידה כיום עומד על כ250 אלף דולרים יחד עם תשואה שבשנים האחרונות מגיעה עד לתשעה אחוזים ואף יותר! יחד עם השוק המגוון והערים שמושכות מיליוני תיירים בכל שנה, תוכלו למצוא לעצמכם את ההשקעה האולטימטיבית הבאה.

דברים שחייבים לזכור

חשוב לזכור כי מגוון הדירות שתוכלו למצוא במדינת פלורידה הוא עצום, דבר שגם יכול להראות לנו את הגיוון התעסוקתי במדינה ואת הכוח הכלכלי המאסיבי שעומד מאחוריה. כל אלו יוצרים ביקוש לא קטן של משכירים כך שבכל הקשור להשכרת הנכס שלכם, אתם יכולים להיות רגועים. עם זאת חשוב לזכור כי המיסים בפלורידה נחשבים לדי נמוכים וייתכן שיסתכמו בין 6 עד 7 אחוזים, כאשר חלק מההוצאות על הדירה יוכרו לכם כהוצאה כספית. את הליך הקנייה חשוב לעשות דרך מתווך או חברה העוסקת בתחום הנדל"ן בפלורידה בצורה ישירה, וכן היינו ממליצים לכם לבקר בנכס לפני הקנייה שלו שיכולה להסתכם בלא מעט כסף.