שוק העבודה בצפת

לא מעט דובר על אזור צפת אשר נפגעה לא מעט מנזקי הסגרים ומגפת הקורונה, אחוז התיירות שירד והמבקרים מחוץ לארץ בהחלט היווה מכה קשה לתושבי האזור. אך יחד עם החזרה אל השגרה החלה גם לטפטף חזרה תיירות הפנים ותושבי צפת כבר יכולים להרגיש את ההבדל, גם הפסטיבלים המתוכננים לעיר יתכן ותקיימו כשורה וכל אלו יחזירו את האווירה הססגונית של העיר שוב פעם. החזרה אל השגרה גרמה גם לחזרה של לא מעט עובדים ובעצם להצפה של מודעות דרושים, את אלו תוכלו לראות דרך מפעלים שונים, חנויות נוחות, מכירות ועוד. אז רגע לפני שהקיץ עומד להסתיים הנה כמה משרות מהחמות של צפת בשיתוף עם סחבק – דרושים בצפת.

עבודות עם שליחות

כחלק מלא מעט מאמצי הממשלה לצמצם פערים חברתיים היא משתמשת גם בסוכנות הציונית, אשר מגייסת כרגע לא מעט מדריכים על מנת שישמשו מודל הורי לילדים ממשפחות במצוקה או ללא יכולת. משרה זו דורשת זמינות לשעות הבוקר ואחר הצהריים, יחד עם תעודת בגרות מלאה וניסיון בעובדה עם בני נוער.
בנוסף אל המשרה הזו תוכלו למצוא גם לא מעט משרות המחפשות אחר עובדות סוציאליות למגוון תחומים ומוסדות, על מנת לסייע עם אוכלוסיית בני הגיל השלישי, לבצע ביקורי בית ותיאומים אל מול המוסדות הרלוונטיים. המשרה דורשת תואר ראשון בעבודה סוציאלית, רישיון נהיגה ויחסי אנוש מעולים.

לוגיסטיקה

לא מעט מפעלים באזור הצפון חזור לעבודה עם סיום גלי הקורונה, מה שהביא ללא מעט מודעות דרושים עבור מלגזנים, יצרני שבבים, אורזים, נהגים, מנהלי מחסן, מתאמי ייצוא, עובדי ייצור ועוד. את כל אלו תוכלו למצוא באזור הצפון וברובם גם תנאים סוציאליים מלאים, נסיעות וארוחת צהרים יחד עם בונוסים שונים להתמדה במשרה. חברות אלו נמנות בין חברות מזון מפורסמות או בתי אריזה ותוכלו להתחיל בחלק מהן בצורה מיידית. 

הייטק ולא רק

המשרות באזור צפת אכן מגוונות ותוכלו למצוא גם משרות חינוכיות כמו רכזי תוכנית לימודים, רכז והדרכה לליווי מרכזים שונים לגיל הרך וגם מנחים פנים ארגוניים. עבודות אלו נמצאות כיום באזור צפת והסביבה לצד עבודות הייטק שונות כמו מתכנתים, הנדסאים ולא מעט אנשי מחשבים מבוקשים באזור. כל אלו יגמרו לכם להגיע אל הצפון המופלא, ככה תוכלו להנות מהדרך המרהיבה אל אזור צפת וגם להנות ממשרות שנמצאות לא רק באזור המרכז, אלא גם בצפת.