קבלנים שבונים דירות למכירה באילת

העיר אילת שבעבר הייתה נחשבת לעיר התיירות המרכזית בישראל, חוזרת בשנים האחרונות למרכז הבמה עם לא מעט פרויקטים ייחודים והתחדשות עירונית.  העיר שעם מגפת הקורונה הגיעה לאחוזי אבטלה גבוהים וירידה משמעותית באחוזי התיירות, יכולה להסתכל אל עתיד זוהר שבו יוקמו בקרוב אלפי יחידות דיור ויחידות נופש חדשות. בכל אלו יקחו חלק גם שכונה חדשה ומרעננת במרכז העיר, וגם באזור הדרומי של העיר תתרחב שכונת היוקרה שחמון. כל אלו הופכים את העיר אילת לאזור חם במיוחד עבור משקיעים, שכן עלות ממוצעת של דירה באילת בתחילת 2020 הייתה 1.1 והיום כבר מטפסת אל כיוון 1.4. אבל לפני שאתם קופצים אל ההשקעה שלכם, כדאי שתכירו את הפרויקטים הרותחים של אילת ואת הקבלנים והיזמים שמאחוריהם.

יוסי אברהמי

דירות למכירה באילת של יוסי אברהמי: אם אתם מחפשים דירה באילת כזו להשקעה או למעבר קבוע, אבל הפעם אתם רוצים לקבל אחת כזו שתהיה חדשה, חפשו אחר הפרויקטים של יוסי אברהמי. החברה שכבר בנתה מעל ל4000 יחידות דיור שונות, עושה זאת בלא מעט ערים מרכזיות כמו תל אביב, נתניה, חיפה ועוד. ובאילת אחראית החברה לבנייה "יוסי אברהמי" על כמה פרויקטים מלהיבים ברחבי העיר שיכולים להיות מתאימים לחלק לא קטן ממכם והנה שניים מהם.

•התמרים 13

פרויקט זה נמצא באזור יחסית מרכזית בלב אילת מטרים ספורים מהלגונה, ולו מפרט מפנק. החל מלובי כניסה מפואר, מעליות מעוצבות ועד לחלונות עם זיגוג כפול בדירות ומרפסות שמש. תוכלו למצוא 64 דירות מגוונות אשר תוכננו בקפידה עם ירידה עד לפרטים הקטנים ביותר בדירה

•פארק ים 10

פרויקט זה כולל שישה בניינים חדשים אשר ממוקמים לא רחוק מנחל גורף בשכונת שחמון, הכוללת מבואה מרשימה, חניה לכל דירה ומרפסות מפנקות אל הרי אדום. המרפסות יהיו כמובן תחומות במעקה איכותי, יחד עם תריסים חשמליים ולאלו מכם שרוצים להתפנק יוכלו לרכוש את דירות פנטהאוז המפנקות.

פרויקט נווה דקלים

חברת נווה ים סוף אחראית כיום על אחד מהפרויקטים המרכזיים בעיר אילת, אשר ממוקמים ברחוב הצדפים 1 באילת ויכללו מתחם דירות יוקרתי ובו 2 בניינים. בכל בניין יהיה מספר דירות מגוונות החל מ2 חדרים 3, 4 ופנטהאוזים ודירות גן. לבניינים מפרט עשיר מאוד ועדכני יחד עם חדר כושר לכל בניין, חנייה תת קרקעית ואינטרקום עם מעגל סגור. מפרטי הדירות מפנק לא פחות עם מרפסות שמש רחבות ומיזוג אוויר מיני מרכזי, יחד עם ריצוף גרניט פורצלן בחלל המגורים. כל אלו הופכים את פרויקט נווה דקלים נחשב לאחד הפרויקטים המרהיבים בעיר, ועם מחירי התחלה של מיליון מאה הוא יכול להיות מאוד לא רק מלהיב, אלא גם משתלם.