סוד עתיק לשאלה הנצחית

העם היהודי הוא הצינור, המעבר של השפע והכוח החיובי בעולם

תכלס, לא מעניין אותי ששונאים אותנו. אין עוד עם בעולם כמונו. במדע, ברפואה, בכל תחום בחיים תמצא יהודי או ישראלי שמנסים לעזור לכולם אבל לא משנה מה אנחנו עושים, תמיד מאשימים אותנו בסוף. פעם היו אלה דם המצות והיום אלו גנבת איברים ומי יודע מה עוד. בכל התקופות והרבה מאד מהמדינות תמיד רדפו והרגו בנו. אז בבקשה, למה שיהיה לי אכפת שמישהו מעקם את האף? שיסתכלו על עצמם. היום אני במדינה שלי! חזקה ובטוחה ושיחפשו את החברים שלהם.

זה לא משנה, מסתבר. מיום ליום מצטברות התקריות ונראה ששוב, אנחנו מוקצים. הכי עצוב זה שבלב אכפת לי ואני חושבת שגם לך. אני לא יודעת למה ההערכה של העולם מרגישה כל כך נחוצה. אולי כי אלפי שנים אנחנו דחויים. אלה שאף אחד לא רוצה אותם בקבוצה. אני רוצה להבין את התופעה הזאת. איך יכול להיות שהאנושות מעל לכל זמן ומקום שונאת אותנו. בכל הזמנים, הנסיבות שונות ובכל פעם שנאת היהודים חזרה באמתלה חדשה. מה המכנה המשותף? מהי הסיבה האמיתית?! האנטישמיות נראית כמו תופעת טבע נצחית.

השאלה הזו הציקה לי עד שהגעתי לתשובה מעניינת ושונה. חכמת הקבלה מגלה ששנאת היהודים קיימת בתת מודע של כל אדם באנושות. בתוכו יש זעם בלתי מוסבר כלפי העם היהודי. הרגשה  שבקרב היהודים יש סוד וכל הצרות בעולם הם אשמתנו. לנו זה מגוחך אבל חכמת הקבלה אומרת בפירוש – הם צודקים! 

העם היהודי הוא הצינור, המעבר של השפע והכוח החיובי בעולם. כאשר אנחנו בעם ישראל מחוברים באהבת הזולת כוח החיבור החיובי יכול לעבור לכל שאר העמים ,לתקן ולרפא את כל הסבל והיחסים. פעמיים בעבר הגענו לחיבור בינינו ופעמיים נפלנו ממנו. 

כיום חזרנו הביתה אבל שנאת החינם בוערת במדינה וזה אומר שכל שאר העולם לא יכול לאזן את האגו האנושי שהגיע כעת לכאלה מימדים שכל מערכות החיים מתפרקות וכל היחסים בין האנשים מתפוררים. האנטישמיות חוזרת בתקופה הזו כזעקה של האנושות לעזרה. תעזרו לנו. תצילו אותנו מעצמנו. רק אתם יכולים. 

חכמת הקבלה היא השיטה לחיבור אנושי חיובי שעוזרת לנו להתחבר מעל לכל השוני והאגו בינינו כך שהכוח החיובי יוכל להתפשט בעולם ולאזן אותנו ואת האנושות. זהו השורש האמיתי לתופעה – הפתרון לכל הבעיות הוא חיבור אנושי נכון – ובידינו המפתח! זו גם הסיבה להרגשה שלנו של אחריות. אנשים, זה הזמן להתחיל ליישם אותה ולהציל את עצמנו ואת כולם. למה שיהיה לי אכפת? כי יש דרך אל האושר והיא אפשרית ומחכה וכן, אני רוצה ומחכה שנהיה גם אנחנו חלק מהמשפחה הגדולה.