השניצל הכי טעים בתל אביב מול הכי טעים בחיפה

המנה הווינאית עשתה מזמן עלייה אל ישראל והיא נחשבת לוותיקה כמעט כמו מנת הפתיתים הישראלית, אך עם השנים סגנונות השניצלים והטעמים הלכו והשתכללו במדינה הקטנה וכיום המנה הווינאית היא מזמן לא רק מנת עגל. בתל אביב וגם בחיפה ניתן להשיג מנת הנשיצל פופולריות גם במסעדות וגם בבתים, יחד עם זאת בכל אחת מהערים ניתן למצוא סוגים שונים של שניצלים. באחת ניתן למצוא שניצל עם טעמים מכל העולם ובשנייה ניתן למצוא מגוון רחב של שניצלים ממסעדות ועד אל דוכני רחוב עם טעמים ייחודים.

שניצליות בחיפה

  • מאמא שניצל
    בשדרות ירושלים 50 של קריית ים אפשר למצוא את מאמא שניצל הכשרה, עם מנות המבורגר מעולות, פרגיות, סטייקים וכמובן מנות שניצל טעימות בבאגטים, צלחת. לצד כל מנות השניצל ניתן גם להזמנות תוספות שונות וטעימות, סלטים, צ'יפס, אורז וטבעות בצל. עלות המנה נעה בין 20 שקלים ועד 40 שקלים ללא שתייה ומשלוחים לכל אזור חיפה והקריות.
  • סבתוש
    הטעם המטוגן מגיע ככל הנראה גם מהבית, כאשר בשנת הקורונה הוקמה מסעדת "סבתוש" הממוקמת ברחוב "העמלים 1" בחיפה עם מיטב מטעמי סבתא ומנות שניצל מעולות הכוללות גם חומוס, מטבוחה עם חצילים מטוגנים ופלפל חריף. לצד מנה זו קיימת גם מנת שניצל קלאסית, תוספות צ'יפס המשאירות טעם של עוד וכמובן "נפצי לוטוס" שאלו חמשת כדורי לוטוס פרווה מפוצצים.

שניצליות בתל אביב

  • השניצל של ציון
    אחד מהמוסדות התל אביבים, עליו נכתוב מגוון ביקורות ואפילו שירים לוקח את מנת השניצל אל רמת אותנטית וטעימה שמי שלא טעם ככל הנראה לא מבין. המנה שמגיעה בצורה המסורתית בתוך פיתה עם סלטים, יכולה להגיע גם בצלחת עם תוספות חמות וסלטים שונים אבל מומלצת במיוחד בפיתה. השניצל של ציון אפשר למצוא רחוב הירקון 61 תל אביב.
  • שניצל מלכה
    שניצל מגוון בטעמים שלו ובצורות ההגשה שלו, אחת הדרכים המיוחדות היא של לא אחר מאייל שני המביא אל מסעדת "מלכה" את השניצל שממולא בפירה. השניצל מגיע עם תפוחי אדמה, סלט כרוב, חריף וחרדל מביא עימו טעם ייחודי וחד פעמי. את השניצל המיוחד הזה ניתן למצוא ברחוב "דפנה 2" .
  • וכמובן השניצל הכי טעים בתל אביב