עדשות יומיות בעלות רגישות גבוהה

בעשורים האחרונים אנו עדים להתפתחות רבה בטכנולוגיה הרפואית, ניתן לראות זאת החל מהשתלות שיניים ועד לניתוחים קוסמטיים או כירורגיים כאלו ואחרים. יחד עם התפתחות הזו צועדות יד ביד גם תעשיית עדשות המגע, כאשר בשנים האחרונות חווה התפתחות אדירה וישנן כיום שלל עדשות מגוונות לסובלים מבעיות ראיה כאלו ואחרות. ומבין אותם חידושים שונים, כמו התבססות על חומרי היידרוג'ל וסיליקון ישנם גם עדשות מגע יומיות המתאימות גם לעיניים בעלות רגישות גבוהה. אך יחד עם המבחר הגדול שקיים היום, יצאנו לבדוק אילו עדשות מגע מומלצות, ממה הן עשויות ולמשך כמה זמן העדשות היומיות יכולות להיות שימושיות?

עדשות יומיות לעיניים רגישות

יש לא מעט סוגים שונים של עדשות מגע כיום, גם יומיות וגם חודשיות אשר יכולות להיות נהדרות לעיניים רגישות. אך בכדי לא להתבלבל בין כל הסוגים השונים והחברות הרבות, הנה כמה עדשות מגע יומיות אשר מומלצות גם למשתמשים עם עיניים רגישות.

  1. ACUVUE
    החברה המוכרת בעלת גם עדשות יומיות, אחת מהן היא 1Day Acuvue Moist בעלת 30 היחידות.
    עדשה זו מתבססת על כ58% מים וחומר etafilcon A אשר עוזרים לגמישות העדשה ולנוחות מרבית בעת השימוש בה, יחד עם זאת הינה גם חוסמת כ70% מקרני הUVA. מחיר לחפיסה נע בין 100 עד 140 שקלים.
  2. ALCON- Dailies Aqua Comfort
    חברת אלקון הידועה השיקה גם היא עדשות מגע יומיות, Dailies Aqua Comfort היא אחת מהן ונחשבת לרכה מאוד כאשר היא מתבססת על כ65% מים. העדשה בעלת הנוחות המקסימלית נחשבת למומלצת במיוחד עבור הסובלים מעיניים יבשות ובעלת אחוזי לחות גבוהים. מחיר לחפיסה נע כיום בין 70 עד 100 שקלים, ובכל חפיסה כ30 יחידות.
  3. Cooper Vision- MyDay
    העדשה מבית Cooper Vision מבוססת על טכנולוגיה עם מעט מאוד סיליקון, הרבה יותר לחות מתמשכת ומעבר יעיל של אוויר לאורך זמן ארוך יותר. עדשה זו פותחה לאחר לא מעט מחקר מטעם החברה, אשר בדקה את התגובות הכימיות של מינוני הסיליקון בזמן שימוש העדשה ומה שמייצר עדשה מעולה עבור עיניים רגישות. מחיר לחפיסה נע בין 110 עד 140 שקלים.