יכול להיות שאלוהים כועס עלינו?

יכול להיות שאלוהים כועס עלינו?
אולי בגלל זה הכול ירד מהפסים. החיים שלנו יצאו משליטה וקיבלנו קורונה ישר לפנים. 
אנחנו חושבים על אלוהים כאיש זקן בשמיים שעושה חשבונות, אבל בגימטריה אלוהים הוא הטבע. 
כלומר, לא איש עם זקן ארוך, אלא כוח עליון שמכיל בתוכו את כל הקיים. 

זה לא נראה ככה. בחיים שלנו אין סדר, הגיון ובטח שלא צדק או רחמים. תראו איך החיים שלנו נראים. 
חבל שאלוהים הוא לא איש היושב בשמיים, כי אז לפחות היה אכפת לו שיהיה לנו טוב…אך מצד שני, אם הוא היה איש, הוא היה נולד עם יצרים הדומים לשלנו, ואז  לא היה אכפת לו מאיתנו, הוא היה חושב איך להשתמש בנו ולשלוט עלינו. 
אם אלוקות היא בעצם הטבע, אז אנחנו צריכים דווקא לייחל לכך שנלמד להיות יותר כמוה. 

הטבע הוא מערכת אינטגרלית. כלומר כל רמות הקיום קשורות ותלויות אחת בשנייה, כולן חשובות ומשפיעות זו על זו. המערכת מצליחה לתפקד כי בטבע יש חוקים. אנחנו מכירים את חוק המשיכה אבל בטבע קיימים גם חוקים חברתיים. למעשה, החוק העליון בטבע הוא חוק הערבות. במערכת אינטגרלית כל אחד לוקח רק מה שהוא צריך כדי לשרוד ומשרת את כל שאר הרמות. זה אומר שהיחסים בין כל הקיים – הדומם, הצומח והחי- הם יחסים של נתינה והתחשבות. של כבוד ועזרה הדדית. הטבע פועל דרכם באין מפריע כי הכוח העליון הוא כוח של אהבה ונתינה. 

התחושה המלווה אותנו של חיים המלאים בצער וסבל היא תחושה מוטעית. אנחנו מרגישים כך כי אנחנו הרמה היחידה בכל המערכת שלא מודעת לחוקי הטבע, לא מתנהלת לפיהם ולכן מקבלת ריקושטים. בניגוד לכל שאר חלקי הטבע, הנטייה הטבעית שלנו היא לקחת, להשתמש באחר לטובתנו בלבד. האנושות לא מועילה במכוון לשאר הטבע והיא לרוב רק הורסת ומנצלת. 

הנזק העיקרי שלנו , מעבר לסביבה, נובע מהדרך שבה אנחנו מתייחסים ומנצלים אחד את השני. החיים הם לא רעים, רע לנו כי אנחנו רעים אחד לשני. זאת האמת. מאחר ואנחנו הרמה הגבוהה ביותר בטבע, טיב היחסים והקשרים בין האנשים מוציאים את כל המערכת מאיזון וכל הפידבקים שאנחנו מקבלים בחיים הם תוצאה ישירה של התנהלות אנושית. 

כן, קראתם נכון. כל הצרות בעולם, מרעידות האדמה ועד וירוסים שצצים, הם בגללנו. גם תחושת הריקנות שהחלה לצוץ בכל פינה, מקורה בהתנהלות אנושית שגויה משום שמחשבות אנושיות, האטומים של עולם הרוח, מרכיבות את המציאות ומשפיעות עליה.

אלוהים, הטבע, לא עוזר לנו כי הריפוי תלוי בנו, בני האדם. הקורונה וכל התופעות בעולם הם העזרה. קריאה אלינו לאזן את האגו האנושי. להיות טובים יותר אחד לשני, ללמוד לתת ולאהוב. בכך נגיע לבריאות, לאושר ולכל השפע והטוב שהטבע רוצה להעניק לנו. יותר מכך – בקשר בינינו, בחיבור בינינו, עוד נכיר את בוראנו.